
HIBABEJELENTÉS
A hibabejelentések történhetnek telefonon munkaidőben Hétfőn 8-18, Kedden Szerdán és Csütörtökön 8 - 16.30, Pénteken 8-15 óra között a 061/322-0265 vagy a 061/3224643 számon az 511-es vagy 512-es melléken. Emailben: diszpecser@szsgroup.hu címre kérjük beküldeni a hibabejelentést, amit a következő munkanapon dolgozzuk fel.
Munkaidőn kívül, hétvégén és ünnepnapokon csak lakhatásgátló hibák esetén (csőtörés, áramhiány, gázszivárgás, fűtéskiesés, stb.) hívja a gyorsszolgálati céget a + 3620/272-2222 mobilszámot, akik ilyen esetben tudnak hibaelhárítást végezni. Amennyiben a hibaelhárítás során kiderül, hogy a hiba nem a közös tulajdonú berendezésen, gépészeten vagy építészeti részen van, akkor a helyszínen kell a hibaelhárítás díját kifizetni a gyorsszolgálati cégnek.
A hibaelhárítás bejelentésekor meg kell adni a társasház nevét és címét, a hibával érintett lakás(ok) adatát, a hiba pontos helyét a lakáson belül, a hiba leírását, a kapcsolattartó nevét és telefonos elérhetőségét. Valamint ha a hiba egy másik lakás(ok)ból származik, annak a lakásnak a tulajdonosát/használóját is értesíteni kell, hogy a szerelők a hiba okának feltárásához és javításához oda is be tudjanak jutni.